• Jeugdactiviteiten

De jeugd is erg belangrijk voor KV Wageningen, vandaar ook dat wij er alles aan willen doen om de jeugd voor het korfbal te behouden. Dat betekent niet alleen dat kinderen plezier moeten hebben in het korfbal maar dat er ook buiten het korfbal voldoende activiteiten georganiseerd worden om de jeugd betrokken te houden bij de club. Gedurende het hele jaar organiseren de JAC en enkele andere commissies activiteiten voor de jeugd.

Kerstdiner

Traditioneel organiseert KV Wageningen op de laatste vrijdag voor kerst een kerstdiner voor de gehele jeugd, van de A1 tot de KangoeroeKlup. Bij binnenkomst in de kantine staan spelers van de selectie de kinderen op te wachten om ze naar hun tafeltje te begeleiden. Op het menu staat natuurlijk een uitgebreid feestmaal voor de kinderen met soep, frietjes, hapjes, en een lekker toetje. Nog even op de foto met de broertjes en zusjes, vriendjes, vriendinnetjes of het hele team en de avond is helaas alweer voorbij.

Sinterklaas bij KV Wageningen

Natuurlijk vergeet de Sint onze club niet. Steevast komt hij ieder jaar met een aantal hulpjes langsop sportcomplex Het Binnenveld om de jongste jeugd te ontmoeten. De pieten werken ondertussen met de kinderen een heuse pietentraining af waarbij alle kindertjes een diploma kunnen behalen. Voor de oudere jeugd is er ieder jaar het bekende dobbelspel waarbij iedereen enkele cadeaus meeneemt en er door middel van een dobbel spel cadeaus worden uitgewisseld en iedereen (hopelijk) met een goed gevoel naar huis gaat.

Paaseieren zoeken

Bij KV Wageningen is het al jaren vaste prik dat er op goede vrijdag paaseieren verstopt worden op het veld. Wie dat ieder jaar weer doet is nog een raadsel maar wij vermoeden de paashaas. Vast staat dat we de Kangoeroes, F en E kinderen nodig hebben om al die paaseieren weer te verzamelen. Voor de beste zoekers staat er misschien nog wel een verrassing te wachten.

Bingo

Tijdens de vakanties worden er verschillende activiteiten georganiseerd voor de jeugd, waaronder een bingo

Jeugdkampen

Tijdens de zomervakanties vinden jaarlijks het oudste en jongste kamp plaats. Meer informatie vind je onder...