• Leiding jongste kamp

Hebben jullie er al zin in? Wij zeker wel en stellen ons graag aan jullie voor!
    Hieronder de kampleiding van het jongste kamp 2019.

Hee hallo!
    Graag stel ik me aan jullie voor: mijn naam is Rinske van Haarlem en ik ben 27 jaar. Ik speel nu zes jaar in de selectie van KV Wageningen. De afgelopen jaren heb ik al veel verschillende teams trainen gegeven en gecoacht; dit seizoen train en coach ik samen met Emiel Los de C1. Ook ben ik al een paar keer als leiding mee geweest op kamp en dit jaar ben ik hoofdleiding. Wil je weten wat voor een leuke dingen we allemaal gaan doen? Geef je dan snel op voor kamp, want dit is echt de leukste week van het jaar en die wil je niet missen! Tot dan!

Hoi allemaal,
    Mijn naam is Ruben Albers, ik ben 25 jaar oud en werk bij Aethon. Bij KV Wageningen geef ik training aan de Kangoeroe Klup en zit ik in het JAC. Dit jaar ga ik voor de vijfde keer mee als leiding op kamp. Ik hoop dat het net zo’n leuke week gaat worden als vorig jaar, dus geef je snel op!

Hi allemaal!
    Ik ben Maxime Schoorl en ga dit jaar voor de derde keer mee als leiding bij het jongste kamp. Ik ben 22 jaar en studeer fysiotherapie in Utrecht. Voordat ik als leiding meeging, ging ik ieder jaar mee als deelnemer op kamp. Ik weet dus maar al te goed wat een leuke, gekke en mooie week het gaat worden. Ik heb er heel veel zin in en hoop jullie allemaal te zien bij het Jongste Kamp 2019!
    Groetjes,
    Maxime

Hoi allemaal,
    Mijn naam is Jesse Ruijsch en ik korfbal al bijna mijn hele leven in Wageningen. Dit jaar is er vrij weinig van korfballen terechtgekomen door een grote blessure, maar gelukkig coach ik ook nog de A2 en ben ik trainersbegeleider bij de D-leeftijd. Daarnaast fluit ik ook af en toe een wedstrijdje, dus de kans ik groot dat jullie mij wel eens hebben zien rondlopen in de hal of op het veld. Ik sta overdags voor een basisschoolklas als meester en als wij straks zomervakantie hebben zal ik meegaan als leiding op jongste kamp. Zelf ben ik vroeger al meerdere keren mee geweest als deelnemer, maar ook als leiding wordt dit mijn vierde keer alweer. Ik heb er in ieder geval superveel zin in en ik hoop jullie ook! Dus heb je je nog niet opgegeven, doe dat dan snel en dan zien we elkaar sowieso in de zomervakantie!
    Tot dan!

Hallo allemaal!
    Mijn naam is Nynke Schets ik ben 25 jaar en na 2 jaar afwezigheid ga ik weer gezellig mee op kamp. Inmiddels ben ik afgestudeerd van de opleiding SPH in Utrecht en werk ik al een tijdje op een BSO hier in Wageningen.
    In de weekenden ben ik vaak te vinden rond het korfbalveld, ik geef trainen aan de kangoeroes, speel zelf in het 5e en kijk graag bij mijn broer en zus.
    Ik kijk erg uit naar de kampweek, hopelijk hebben jullie er net zo veel zin in als ik!!

Hi,
    Wat leuk dat je mee wil op Jongste Kamp!
    Ik ben Ruben Oudenes, 22 jaar en ga voor het eerst mee als kampleiding. Ik heb 2 keer in de zomer animatiewerk gedaan, je weet wel, op de camping dansen, sporten en feestjes bouwen bij de knutselclub. Ik speel zelf in KV Wageningen 4 en ik ben ook een van de Wajo’s tijdens de wedstrijden van KV Wageningen 1.
    Als je wel eens met de trein gaat zou je mij ook tegen kunnen komen, ik werk namelijk als hoofdconducteur in de trein.
    Het zou super leuk zijn als je mee zou gaan op kamp, we gaan er een televisie feestje van maken! Tot in de zomer
    Groetjes Ruben

Michelle Nijhuis
    Hoihoi,

Ik ben Sypke van Terwisga en ik ben 19 jaar oud. Ik ben nu bezig met mijn tweede jaar van de studie biomedische wetenschappen in Utrecht. Ik korfbal nu denk ik iets van 12 jaar bij Wageningen. Ik ben vroeger altijd al mee geweest op korfbalkamp, dus ik weet als geen ander hoe leuk dat altijd was. Dit jaar wordt mijn eerste jaar als begeleider en ik heb er heel veel zin in om met jullie een topweek te maken.

Tot in de zomer

Berber Steendam