• Businessclub

De sponsoren van KV Wageningen dragen in financieel opzicht bij aan onze ambities om op het hoogste niveau te korfballen. Sinds de oprichting van KV Wageningen als fusievereniging is de sponsorcommissie van TKW bezig om sponsoren te binden als onze Businessclub. De afgelopen jaren hebben zich al aardig wat nieuwe bedrijven bij de Businessclub gevoegd en samen mooie (korfbal)momenten meegemaakt.

Verschillende sponsoren waren zo enthousiast dat zij hun sponsorpakket hebben uitgebreid van bord- en zeilsponsor naar lid van de Businessclub of het lidmaatschap als Businessclublid uitgebreid naar een grotere bijdrage. Hier zijn we onze sponsoren enorm dankbaar voor. Sinds de oplevering van onze nieuwe accommodatie Het Binnenveld in november 2018 heeft de Businessclub een echte ruimte wat wij ons Business Home noemen. Hier ontvangt TKW haar sponsoren voor evenementen, lezingen of het kijken van wedstrijden van onze selectie. Tijdens deze bijeenkomsten kunnen de Businessclub leden genieten van een drankje maar wordt er ook genetwerkt. Onze sponsoren komen veelal uit de omgeving van Wageningen dus het grootste deel kent elkaar en kan op deze manier zijn of haar zaken uitbreiden.

De nieuwe accommodatie trok ook veel nieuwe sponsoren aan. In het seizoen 2018-2019 hebben we meer dan tien nieuwe sponsoren kunnen verwelkomen. Een goede stap om de Businessclub verder te professionaliseren, en niet alleen de Businessclub. Ook onze selectie en vereniging worden steeds professioneler: kleding, medische verzorging, een uitgebreide trainersstaf, mentale trainingen, livestreams voor de thuisblijvers en natuurlijk onze mooie accommodatie: we hebben de bijdragen van de Businessclub hard nodig. Daarom zullen we ook aankomend jaar hard ons best doen om de Businessclub uit te breiden met nieuwe ondernemers.

Heeft u daar een tip voor? Laat het ons weten!

• Commissie leden

LidRolMobiel
    Brakel, Antoon vanLid
    Lemmen, Matthijs vanLid
    Schoorl, MaximeLid
    Stummel, NaomiLid
    Buurman, MarinaLid

Er zijn 2 teamleden van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.