• Lid worden?

Wil je lid worden of wil je vrijblijvend meetrainen?

Wil je lid worden van KV Wageningen (scroll dan gelijk naar de button beneden) of weten wanneer je een keer vrijblijvend mee kunt trainen dan kan je een mail sturen naar:

Wil je je inschrijven als lid ?

Dit kan via de onderstaande button Aanmelden als lid van KV Wageningen. De aanmelding komt bij onze ledenadministratie binnen en je ontvangt binnen afzienbare tijd een bevestiging van de inschrijving van het lidmaatschap.

Indien je als teamouder aan de slag gaat kies dan in het online aanvraagformulier bij lidmaatschap voor Vereniging hier zijn geen kosten aan verbonden maar krijg je wel de korfbal app tot je beschikking.

Alvast bedankt voor de aanmelding en welkom bij onze club!

Lidmaatschap opzeggen

• Het lidmaatschap wordt aangegaan voor het lopende verenigingsjaar en wordt telkens stilzwijgend verlengd. Het verenigingsjaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni.
    • Opzegging dient uiterlijk twee weken voor het einde van het verenigingsjaar schriftelijk of per e-mail plaats te vinden. Opzeggen per e-mail kan naar het e-mailadres ledenadministratie@kvwageningen.nl.
    • Bij opzegging tijdens het seizoen zal er nog 2 maanden contributie in rekening worden gebracht.

Contributie

Voor de actuele contributie kun je terecht onder Vereniging -> Contributie (https://www.kvwageningen.nl/vereniging/contributie/)

• ONLINE AANMELDEN